Sanal Kantin


 
AnasayfaTakvimAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 en gıcık olduğunuz şey

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3
YazarMesaj
--pEsS--
ModeratöR
ModeratöR
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 606
Yaş : 26
Nerden : " ÇayıRağZı "
Hobileriniz : klasik şLr işte
Lakap : mr.TopaL
Kayıt tarihi : 24/07/08

MesajKonu: Geri: en gıcık olduğunuz şey   Paz Ağus. 31 2008, 15:45

yaw şakasına yzdım,, sende xD

_________________










__________ " RoCK TaRZSa,,RaP FaRZ'dıR " __________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://sanalkantin.yetkinforum.com
kArAmsAr
ModeratöR
ModeratöR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1007
Yaş : 25
Nerden : ordan burdan
Lakap : melek
Kayıt tarihi : 14/08/08

MesajKonu: Geri: en gıcık olduğunuz şey   Paz Ağus. 31 2008, 15:46

tmm hadi neyse.Türkçemizi koruyalım değil mi ama

_________________
H@YK0 c€PKiN !!!!!!!!!!


herşeye rağmen hayat güzel Smile


S.A.L'ın kArA m€l€ği GERİ DÖNDÜÜ Very Happy Very Happy


this is the nightmare...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kArAmsAr
ModeratöR
ModeratöR
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1007
Yaş : 25
Nerden : ordan burdan
Lakap : melek
Kayıt tarihi : 14/08/08

MesajKonu: Geri: en gıcık olduğunuz şey   C.tesi Eyl. 06 2008, 13:47

bu forumda en gıcık ben miyim yaa =) maşallah bi ben yazıyorum buraya.neyse devam edeyim en iyisi

*yemekte ağzını şapırdatanlara
*cahil olduğu halde en bilgiliymiş gibi davrananlara
*bi işi yaptığım halde hala yap denmesine
*tv de bişey izlerken (özellikle alt yazılı film) yada bilgisayarda bişeyle uğraşırken saçma sapan konuşarak beni meşgul eden insanlara
*benim onu dinlemediğimi bildiğim halde vır vır vır konuşanlara
*ders çalış diyenlere
*oturduğu yerden emirler yağdıranlara

GICIK OLUYORUM !!!

(biraz çok oldu ama aynen öyle)

_________________
H@YK0 c€PKiN !!!!!!!!!!


herşeye rağmen hayat güzel Smile


S.A.L'ın kArA m€l€ği GERİ DÖNDÜÜ Very Happy Very Happy


this is the nightmare...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: en gıcık olduğunuz şey   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
en gıcık olduğunuz şey
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Sanal Kantin :: Sanal Kantin :: Forum Anketleri-
Buraya geçin: